Satın Alma
26 Mart 2024

SATIN ALMA BİRİMİNİN GÖREVLERİ 

1) Görev alanı ile ilgili mevzuatı bilmek, değişiklikleri takip etmek ve bilgisini güncel tutmak
2) Satın alınacak mal ve ya hizmetin talep formunu işleme almak
3) Satın alma onay belgesini hazırlamak
4) Mevzuat doğrultusunda yaklaşık maliyet hazırlamak
5) Doğrudan temin usulüyle yapılan alımların prosedür takibini yapmak ve piyasa fiyat araştırmasını gerçekleştirmek
6) Satın alması tamamlanan ürünlerin siparişinin çekilmesini ve takibini sağlamak
7) İhale ve satın alma işlemlerinin kanun ve yönetmeliklere uygun bir şekilde yapılmasını sağlamak
8) Mal ve hizmet alımları ile ilgili ihale ve satın alma işlemlerini yürütmek
9) Görevlendirilmesi halinde ihale komisyonlarında görev almak
10) Düzenlenen eğitim ve toplantılara katılmak
11) Bağlı olduğu üst yönetici/yöneticilerin tarafından verilen diğer işlerin ve işlemlerin yapılmasını sağlamak.
12) İhale ve satın alma işlemlerinde tutulan evrakların arşivlenmesini sağlamak
13) İhalelerin ekap kaydını yapmak ve ekap sürecini yürütmek
14) İhale sürecini takip etmek ve yazışmalarını yapmak
15) Satın alma ile ilgili komisyon kararlarını hazırlamak
16) Satın alma biriminin ödeneklerini takip etmek
17) Gerçekleşen satın alma işlemlerinin ödeme emri belgelerini hazırlamak, harcama ve gerçekleştirme görevlilerine imzalatmak
18) Biten işlemlere ait ödeme emri belgelerinin strateji geliştirme daire başkanlığına ulaştırılmasını sağlamak